Jak kupować
Ceny:
Podane ceny są cenami netto loco magazyn Gądki k. Poznania. Dla firmy montażowych, hurtowni i instalatorów z branży chłodnictwa i klimatyzacji istnieje możliwość uzyskania upustu po rejestracji i zaznaczenia opcji "Chcę nawiązać współpracę" lub przesłania zapytania ofertowego Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akceptowane formy zamówień:
- bezpośrednio przez serwis www.ampoz.pl po zarejestrowaniu w systemie - zakupy on-line
- zamówienie wysłane pocztą elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w formie treści wiadomości lub załącznika (preferowany PDF).
Uwaga: nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.
Oferowane formy odbioru zamówionego towaru:
1. Dostawa za pomocą firmy kurierskiej DPD
2. Osobisty odbiór towaru z magazynu w Gądkach k. Poznania, wyłącznie po wcześniejszym złożeniu zamówienia (bez dodatkowych kosztów).
Proponowane formy płatności:
1. Gotówką przy dostawie (tzw. „za pobraniem” u kuriera)
2. Gotówką lub kartą w kasie, przy osobistym odbiorze towaru z magazynu w Gądkach k. Poznania
3. Przelew – przedpłata na rachunek bankowy firmy (41 1020 4027 0000 1202 0466 7913)
4. Płatność PAY-u - płacisz on-line korzystając z systemu PAY-U
5. Przelew terminowy (tylko dla odbiorców instytucjonalnych po indywidualnym uzgodnieniu)
Szczegóły zamówień w zależności od specyfiki towaru:
- Alarm Człowiek w Komorze (ACWK-6) - proszę podać ilość zamawianych konsol, ilość zamawianych przycisków. Opcjonalnie proszę podać ilość stref do zaprogramowania oraz czas reakcji przy procesie resetowania (urządzenie zostanie zaprogramowane - istnieje możliwość późniejsze modyfikacji konfiguracji we własnym zakresie).
- profile PCV Castel Cool - proszę podać typ listwy (np. EX.14), kolor (RAL9002 lub RAL9010), ilość mb tj. wielokrotność 3 mb w zależność od wybranego rodzaju profila, sposób odbioru/dostawy, rodzaj - ilość - kolor elementów dodatkowych (np. narożnik wewnętrzny do listwy EX.15 - INJ.31 RAL9002 - 5 szt.)
RAL9010 - śnieżno biały RAL9002 - biały "przybrudzony" - części do drzwi systemu FERMOD - proszę o podanie nazwy i nr katalogowego;
- koryta instalacyjne - proszę o podanie typu np. Optimal Duct ODF-110, ilość (wielokrotność 2 mb), ilość dodatkowych elementów łączących itp.;
- wsporniki i podstawy do klimatyzatorów (i nie tylko) - proszę o podanie typu i ilości zamawianych produktów.
Ważne:
Przy zamówieniach proszę o podanie dokładnych danych do wystawienia faktury, podanie osoby kontaktowej, nr telefonu kontaktowego oraz dokładnego miejsca dostawy (w przypadku wysyłki towaru do klienta).
Każde zamówienie jest potwierdzane mail-owo. W przypadku zamówień on-line Klient otrzymuje na bieżąco informacje (e-mail) na temat stanu zamówienia (zatwierdzone, wysłane itd.) oraz ma możliwość podglądu stanu zamówień i treści bezpośrednio w naszym serwisie.
Klienci korzystający z zakupów on-line, którzy zostali zakwalifikowani jako Klienci współpracujący (instalatorzy, montażyści, firmy handlowe z branży chłodniczej, hurtownie) po zalogowaniu do systemu mają przedstawione ceny uwzględniające upust.
Koszty transportu:
- paczka standardowa z towarem do 30 kg (np. części do drzwi, zawory itp.) - 19 PLN netto;
- paczka z profilami Castel Cool 3 mb - 250 PLN netto/1 paczkę;
- wysyłka drzwi - od 550 PLN za paletę
- przy płatności za pobraniem dodatkowe 5 zł netto.
W zakresie spedycji współpracujemy z firmą DPD
Proces kupowania – procedura on-line:
Ze względu na problemy występujące w niektórych wersjach przeglądarek typu Internet Explorer zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome, Firefox lub Opera.
Procedura zakupów krok po kroku.
1. Zarejestruj się jako nowy użytkownik wypełniając formularz rejestracyjny (jeśli jesteś już zarejestrowany zaloguj się korzystając ze swojego loginu i hasła).
Uwaga:
Każda rejestracja jest potwierdzana mail-em aktywującym, który powinniście otrzymać krótko po rejestracji. W mail-u znajduje się link, który należy kliknąć, aby aktywować konto. Sugerujemy sprawdzić czy ww mail nie został zakwalifikowany jako spam – często tak się dzieje ze względu na to, że jest to odpowiedź automatyczna.
Istnieje możliwość dokonania zakupów bez rejestracji (loginu i hasła) - konieczne jednak jest podanie wszystkich danych potrzebnych do realizacji transakcji.
2. Jako zarejestrowany użytkownik wybierz z katalogu odpowiednią kategorię i znajdź interesujący Cię asortyment.
3. Wejdź w szczegóły danego towaru – tam znajduje się możliwość dodania produktu do koszyka. Domyślnie ilość wynosi 1 – zmień jeśli potrzebujesz więcej niż jeden produkt.
4. Po dodaniu do koszyka zostaniesz zapytany czy kontynuować zakupy (kontynuuj) czy przejść do koszyka zamówień (koszyk).
W ten sposób wybierasz wszystkie produkty, których potrzebujesz.
Na bieżąco będziesz widział stan Twojego koszyka.
5. Po zakończonym wyborze produktów przejdź do procedury zamówienia wybierając pokaż koszyk.
Zostaniesz skierowany na stronę, na której będziesz mógł skontrolować stan zakupów, zwiększyć lub zmniejszyć ilość, usunąć produkty z których zrezygnowałeś.
Na tej stronie możesz sprawdzić dane do faktury oraz adres dostawy (o ile różni się od danych do faktury).
6. Pod specyfikacją produktów będziesz miał opcję wyboru metody dostawy: "Wybierz lub zmień sposób dostawy"
Po wybraniu metody wysyłki klikasz "zapisz"
7. W następnym kroku zostaniesz poproszony o metodę płatności
Po wybraniu metody płatności klikasz "zapisz"
8. W kolejnym kroku możesz dopisać notatki i sugestie dotyczące zamówienia, zapoznać się z warunkami sprzedaży, które musisz zaakceptować, aby dokonać zamówienia.
Klikasz "zamówienie"
9. W ostatnim etapie zamówienie zostaje zaktualizowanie i skompletowane.
Klikasz "Potwierdzenie zamówienia"
10. Po zakończonej procedurze składania zamówienia – powinieneś zobaczyć stronę potwierdzającą złożenie zamówienia i informującą na jaki adres zostało przesłane potwierdzenie zamówienia.
W e-mailu potwierdzającym złożone zamówienie otrzymujesz wszystkie informacje na temat złożonego zamówienia i link umożliwiający podgląd stanu zamówienia on-line.
11. Po otrzymaniu zamówienia złożonego on-line – nasz pracownik skontaktuje się z Tobą max w ciągu 48 h mail-owo lub telefonicznie potwierdzając dostępność zamówionego przez Ciebie towaru i przyjęcie zamówienia do realizacji.
Będziesz na bieżąco informowany o zmianie statusu zamówienia tj. potwierdzeniu, anulowaniu, wysłaniu towaru.
Zachęcamy do korzystania z tej formy składania zamówień - szybkość, łatwość i dostępność informacji zapewni skrócenie czasu całej realizacji z zyskiem dla Ciebie.
Uwaga:
- Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome, Firefox lub Opera.
- W przypadku problemów prosimy o złożenie zamówienia e-mail-em na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny.
- Będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich problemów, niedogodności oraz sugestii dotyczących funkcjonowania naszego serwisu.